خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

البرز حائز رتبه های برتر کشور در بهسازی معابر و خدمات رسانی به معلولان شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۱۱۱

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: البرز در چند سال اخیر در بخش های مختلف توانمند سازی معلولان و افراد آسیب دیده توانسته بسیار موفق عمل کند و رتبه های خوبی نیز در کشور کسب کرده است.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در مراسم افتتاح همزمان ۲۴۰۰ مرکز خدمات بهزیستی (+زندگی) در سراسر کشور که بصورت ویدیو کنفرانس توسط رئیس جمهور برگزار شد با عنوان اینکه سهم افتتاح در البرز تعداد ۴۳ مرکز است، افزود: سازمان بهزیستی مسئولیت و ماموریت خطیری در بهبود کیفیت زندگی افراد آسیب دیده، کم توان و ناتوان دارد.

وی ادامه داد: به جهت این ماموریت ها، این سازمان گروه های هدفی دارد که اهم آنها معلولان جسمی، ذهنی و حرکتی و همچنین زنان سرپرست خانوار است، بنابراین می توان گفت سازمان بهزیستی به ویژه در استان مهاجرپذیر البرز بسیار عیالوار و گسترده است.

شهبازی گفت: البرز در چند سال اخیر در بخش های مختلف توانمند سازی معلولان و افراد آسیب دیده توانسته بسیار موفق عمل کند و رتبه های خوبی نیز در کشور کسب کرده است.

وی افزود: امروز با حضور رئیس جمهور طرح ملی مثبت زندگی در البرز با 43 مرکز افتتاح شد.

استاندار البرز گفت: حدود 80 درصد فعالیت های بهزیستی البرز در بستر مجازی و اینترنتی انجام می شود و خدمات به این صورت دنبال می شود.

وی افزود: با ایجاد دفاتر مثبت زندگی علاوه بر اینکه سهولت در خدمات رسانی برای مردم و سازمان صورت می گیرد، اشتغالزایی قابل توجهی نیز شده است.

شهبازی گفت: در خصوص ساماندهی معابر برای استفاده معلولان و جانبازان ستاد استانی فعال است و در کشور حائز رتبه های برتر شده است.

در حاشیه این مراسم، استاندار البرز از مدیرکل سازمان بهزیستی استان به دلیل استفاده از ظرفیت بانوان در این سازمان قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز