خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد:

عودت ۵۰ هزار وسیله نقلیه به مبدا در ایستگاه‌های ورودی ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۰۲۰

رئیس پلیس راه استان ایلام از اعمال محدودیت‌های کرونایی در این استان به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در استان های همجوار خبر داد.

به‌گزارش ایلنا، سرهنگ «رضا همتی‌زاده» اظهار کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان‌های همجوار و بویژه استان خوزستان، پلیس راه انتظامی استان به همراه عوامل انتظامی در ۶ ایستگاه ورودی استان مستقر و نسبت به کنترل وسایل نقلیه اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه برابر مصوبات ستاد ملی کرونا ورود وسایل نقلیه شخصی با پلاک استان خوزستان به داخل استان ممنوع بوده و در صورت مشاهده نسبت به عودت آنها اقدام می شود، گفت: از ابتدای آذر امسال تاکنون بیش از ۵۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه برگشت داده شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: از هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود از تردد به استان‌های جنوبی کشور بویژه استان خوزستان به منظور پیشگیری از انتقال این ویروس منحوس اجتناب کنند.

همتی‌زاده گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، هم استانی های عزیز  نهایت همکاری را با عوامل پلیس راه و انتظامی به منظور اجرای محدودیت های کرونایی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز