خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان تاکید کرد:

بافت‌های مسکونی اطراف حرم فاطمه اخری ساماندهی شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۹۷۵

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به ارتباط حرم مطهر «فاطمه اخری» با بافت اطراف خود، گفت: بافت مسکونی اطراف این حرم باید ساماندهی شود.

به گزارش ایلنا از رشت، ماکان پدرام صبح دوشنبه در جلسه کارگروه طرح توسعه حرم فاطمه اخری (خواهر امام) رشت، گفت: اداره کل راه و شهرسازی به اندازه خود در طرح توسعه حرم سهیم خواهد بود.

وی با اشاره به تصویب طرح تفضیلی منطقه دو شهر رشت در سال ۹۲، افزود: طرح توسعه حرم باید طبق نقشه راهی که منطبق با طرح تفضیلی است، اجرا شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه در اجرای طرح توسعه حرم فاطمه اخری به موارد میراثی باید اهمیت داده شود، اضافه کرد: آستان مقدس حرم فاطمه اخری میراث معنوی شهر رشت است.

پدرام با اشاره به اینکه آستان مقدس حرم فاطمه اخری با بافت اطراف خود ارتباط داشته و طرح جامع توسعه حرم که مصوبه طرح تفضیلی دارد باید با رعایت این ارتباط تدوین و اجرا شود، تصریح کرد: این آستان صحن بزرگ‌تر و راه‌های دسترسی بیشتر نیاز داشته و طولانی شدن طرح توسعه کار را در مرحله اجرا سخت‌تر می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان تأکید کرد: بافت‌های مسکونی اطراف حرم فاطمه اخری ساماندهی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز