خبرگزاری کار ایران

با درخشش هنرمندان استان فارس؛

نخستین جشنواره فیلم کوتاه و مستند «مانترا» به ایستگاه پایانی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۷۵۲

نخستین جشنواره فیلم کوتاه و مستند «مانترا» با درخشش هنرمندان استان فارس به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش ایلنا، از بین ۹۵ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره آثاری از هنرمندان استان فارس برپایه نظر هیئت داوران به عنوان آثار برگزیده در بخش های مختلف معرفی شدند.

بر این اساس، تندیس بهترین فیلم بخش داستانی؛ فیلم رخنه به کارگردانی هاشم بی‌طرف نوبندگانی، اهدا شد، همچنین تقدیر از احسان پورفرخ برای فیلم زنجیرهای کروماتیک و محمدرضا گودرزی برای فیلم پیرمرد و دریا انجام گرفت.

همچنین تندیس بهترین فیلم در بخش تجربی به فیلم ردپای درختان به کارگردانی شیوا بافهم اهدا شد و از مهرداد سهامی برای فیلم یک آن تقدیر شد.

تندیس بهترین فیلم در بخش مستند نیز به فیلم ییلاق سرد به کارگردانی محمدحسین فلاح زاده و محسن دانشور تعلق گرفت و ازمحمد ناصری راد برای فیلم دروازه حقیقت تقدیر شد.

در این مراسم تندیس بهترین کارگردانی به شیما پورسهم الدین برای فیلم غروب، مرگ، شکستن، سکوت، تنهایی تعلق گرفت و از هاشم بیطرف نویندگانی برای فیلم رخنه تقدیر شد؛ همچنین محمدهادی اسفندیاری برای فیلم های اوچی و بایداق و احسان وزیری برای فیلم آخرین نگاه تقدیر شد.

این درحالی است که تندیس بهترین فیلمنامه به فاطیما اباحمزه برای فیلمنامه فیلم هفت سالگی داده شد و تندیس بهترین فیلمبرداری به مسعود احمدی برای فیلمبرداری مجموعه آثار از جمله پرومته در خواب، رد پای درختان، سقوط و… تعلق گرفت.

همچنین تندیس بهترین تدوین و صدا گذاری به شیما پور سهم الدین برای مجموعه آثار از جمله رخنه، پرومته در خواب، رد پای درختان، سقوط و… داده شد.

در این جشنواره جایزه بهترین صدابرداری به شیوا بافهم برای فیلم پرومته در خواب اهدا و امیر صادقی برای بازی در فیلم رخنه جایزه بهترین بازیگری را دریافت کرد.

همچنین از بهنام کشاورز برای بازی در فیلم سقوط تقدیر و بازیگری زن: شیما پورسهم الدین برای بازی در فیلم اهل ماتم را دریافت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز