خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان:

کنترل و نظارت بیشتر مبادی ورودی استان اصفهان در ایام نوروز/ آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهر‌ها ۲۵ اسفند منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۷۴۲

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: در ایام نوروز در مبادی ورودی استان کنترل و نظارت شدید برای ورود خود روهای غیربومی خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت الله غلامی افزود: در جلسه هیات دولت اعلام شد استان چهارمحال و بختیاری هم وضعیت مشابه استان خوزستان را پیدا کرده است.از این رو محدودیتی که برای خوزستان اعمال کردیم در زمان حاضر برای استان چهارمحال و بختیاری به ویژه در مبادی منتهی به این استان در اصفهان اعمال می‌کنیم.

وی اضافه کرد: مقرر شد وضعیت رنگ‌بندی شهرها و استان‌ها مبنای سفرها قرار گیرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه سفر به همه شهرها و استان‌هایی که در وضعیت نارنجی و قرمز قرار دارند ممنوع است، ادامه داد: همچنین سفر از استان‌های قرمز و نارنجی به سایر استان‌های چه در وضعیت زرد و آبی قرار دارند، ممنوع است.

غلامی تصریح کرد: برای استان اصفهان در شرایط فعلی که در وضعیت زرد و آبی قرار دارد، سفر به سایر استان‌ها با این شرایط امکان پذیر است، اما با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و رزرو محل اقامت در استان مقصد.

وی اضافه کرد: هتل‌ها و مراکز اقامتی که تاییدیه بهداشت و درمان را دارند می‌توانند در استان‌های زرد و آبی با رعایت دستورالعمل‌هایی بهداشتی اقامت داشته باشند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان اظهار کرد: بنابراین مدارس، خانه‌های استیجاری، مهمانسراها، مراکز دولتی، کمپ‌های نوروزی و چادر زدن در پارک و بوستان ممنوع است.

وی افزود: در ایام نوروز در مبادی ورودی استان کنترل و نظارت شدید برای ورود خودروهای غیر بومی متعلق به استان‌های قرمز و نارنجی خواهیم داشت.

غلامی با اشاره به جرایم محدودیت‌های کرونایی بیان کرد: جرایمی که در گذشته همراه با طرح هوشمند محدودیت‌ها ابلاغ شده بود همچنان پابرجاست؛ خودروهای غیر بومی که به هر نوعی به استان اصفهان وارد می‌شوند مشمول جرایم خواهند شد.

غلامی گفت: از شهروندان می‌خواهیم برای سفر نوروزی تعجیل نکنند زیرا آخرین وضعیت رنگ‌بندی ۲۵ اسفند اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز