خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار:

مطالبات کارگران قزوینی به زودی پرداخت می شود/ کاهش چشمگیر تعدیل نیرو در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۷۱۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با اقدامات و پیگیری های صورت گرفته تمامی مطالبات کارگران استان قزوین در حوزه واحد های تولیدی و شهرداری ها تا پایان سال جاری پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی امروز در جلسه کمیسیون امنیت کارگری، اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال مراقبت های ویژه از سوی دستگاه های مربوطه باید صورت بگیرد که در این ایام تمامی مطالبات کارگران توسط واحدهای تولیدی پرداخت شود.

معاون سیاسی استاندار  با بیان اینکه پرداخت مطالبات کارگران واحدهای تولیدی و شهرداری ها در اولویت است، افزود: کارگران جزو اقشار با اهمیت و زحمتکش جامعه هستند و حقوقشان دیون ممتازه است باید با اولویت پرداخت شود.

حبیبی بیان کرد: اقدامات و برنامه ریزی های خوبی توسط کمیسیون های کارگری در شهرستان های استان قزوین انجام شده که نتایج قابل قبولی داشته است.

به گفته وی، پرداخت حقوق کارگران باید همزمان با کارمندان شهرداری ها در یک زمان پرداخت شود.

این مسئول با اشاره به ارزیابی های صورت گرفته در زمینه اشتغال کارگران در این استان افزود: قطع همکاری و تعدیل نیرو های کارگری در حوزه صنعت و واحد های تولیدی نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته و این موضوع در شرایط سخت تحریم و کرونایی این اتفاق افتاده است

معاون سیاسی استاندار با اشاره به اهمیت مهارت کارگران اضافه کرد: با توجه به فضای ایجاد شده در زمینه اشتغال هیچ متقاضی کاری که دارای کارت مهارت باشد بی کار نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز