خبرگزاری کار ایران

قائم مقام باشگاه تراکتور:

حاج صفی جزو بهترین بازیکنان ماست و او را حفظ می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۶۵۰

قائم‌مقام باشگاه تراکتور درباره شایعه معاوضه احسان حاج صفی با دو بازیکن از تیم سپاهان گفت:حاج صفی یکی از بهترین بازیکنان ماست و او را با هیچ بازیکنی معاوضه نخواهیم کرد.

جعفر محرم پور، قائم مقام و مدیر اجرایی باشگاه تراکتور درباره آخرین وضیعت احسان حاج صفی در تیم تراکتور به خبرنگار ایلنا، گفت:امروز در این رابطه هیچگونه بحثی مطرح نشده و چون جزو تیم مذاکره کننده با بازیکنان هستم این خبر را تایید نکرده و نامش را یک گمانه زنی رسانه‌ای می‌‌گذارم.

وی ادامه داد: احسان حاج صفی به همراه مسعود شجاعی و اشکان دژاگه مثلث استحکام تراکتور هستند و به هیچ وجه راضی به معاوضه و یا فروش این سه بازیکن نیستیم.

وی با بیان اینکه تجربه و دانش فنی این سه بازیکن با هیچ بازیکنی در لیگ برتر قابل قیاس نیست، افزود: معتقدم هیچ بازیکنی نمی‌تواند جای سه کاپیتان تراکتور را بگیرد و بر همین اساس ما سعی بر تمدید قرارداد کاپیتان‌های تیم داشته و سعی می‌کنیم که احسان حاج صفی را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دو باشگاه تراکتور و سپاهان که پیش از این در تعویض بازیکن به نتیجه نرسیدند و مذاکره جابجایی میان مهری و کیانی به نتیجه نرسید، یک پروژه همکاری دیگر را پیش می‌برند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مذاکرات برای انتقال احسان حاج صفی به سپاهان و در مقابل آن حضور منصوری و میرزایی در تراکتور در حال پیگیری است و هر دو باشگاه رضایت خود را به این جابجایی اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز