خبرگزاری کار ایران

احمدی خبر داد:

مبتلا شدن 10 نفر به ویروس کرونا در نشستی انتخاباتی در گچساران

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۶۴۶

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مبتلا شدن 10 نفر به ویروس کرونا در یک نشست انتخاباتی شهرستان گچساران خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، مجید احمدی گفت: متاسفانه در یکی از نشست‌های غیرقانونی انتخاباتی در گچساران به دلیل حضور یک فرد مبتلا به کرونا ۱۰ نفر دیگر در همان جلسه مبتلا شده است.

وی با تاکید بر اینکه کاندیداهای انتخاباتی باید سلامت مردم را مد نظر داشته باشند، اظهار داشت:‌ تبلیغات این روزها به غیر از تخلف انتخاباتی بحث کرونا هم مطرح است و طبق مصوبه ستاد کرونا هیچ کس حق برگزاری چنین جلساتی را ندارد.

سرپرست فرمانداری بویراحمد افزود:‌ این اقدامات هم مخالف قانون انتخابات است و هم مخالف مصوبه ستاد کرونا و هم اخلاقاً در چنین شرایط خطرناکی از نظر شیوع کرونا برگزاری چنین جلساتی بی توجهی به مردم و سلامت آنها است.

احمدی تاکید کرد که قبل از زمان قانونی انتخابات، هیچ کس حق تبلیغات ندارد و چنانچه کسانی اقدام به تبلیغات پیش از موعد نمایند، تخلف صورت گرفته و این تخلف می‌تواند در تأیید صلاحیت آن‌ها تأثیر داشته باشد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تبلیغات اکنون ممنوع و در صورت بروز این تخلف احتمال برخورد قانونی و بازداشت افراد وجود دارد. 

احمدی افزود: وقتی عروس و داماد به دلیل تخلف از مصوبات کرونایی بازداشت می‌شوند شکی نیست که احتمال بازداشت کاندیداهای شوراها که مصوبات کرونایی را رعایت نمی‌کنند، وجود دارد و بطور حتم کاندیداهای متخلف بازداشت می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز