خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

کرونا جان 3 نفر دیگر را در استان همدان گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۶۲۹

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با فوت 3 نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع متوفیان کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و 539 نفر رسید.

به گزارش ایلنا از همدان محمد طاهری امروز در گفتگو با ایلنا افزود: همچنین با شناسایی 8 بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و 548 نفر رسیده است.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته 190 مورد بود که از این تعداد 26 نفر در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: همچنین در حال حاضر 9 بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۳۳ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۸۰، بهار ۶۲۱، تویسرکان ۶۷۰، رزن ۴۵۷، درگزین ۱۹۹، فامنین ۱۸۴ و کبودراهنگ ۶۷۲ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت فرد مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در استان نیز گفت: این مرد ۵۵ ساله تحت نظر پزشکان قرار دارد، علاوه بر این آزمایش های مورد نیاز از اعضای خانواده و اطرافیان او نیز گرفته شده است.

دکتر طاهری ادامه داد: اعضای خانواده فرد مبتلا به کرونای انگلیسی هم اینک در قرنطینه خانگی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز