خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد:

صادرات سیمان مارگون و یاسوج ممنوع شد/ تفاوت 6 هزار تومانی قیمت مرغ در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۵۹۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت خروج سیمان کارخانه‌های مارگون و یاسوج از استان خبرداد و اظهارداشت: در این استان هیچ مشکلی در باب کیفیت سیمان نداریم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، براتعلی صالحی در نشست رسانه ای با بیان اینکه مدتی بود بازار سیمان در استان کهگیلویه و بویراحمد دچار کمبود، مشکل، نارضایتی مردم و نوسانات قیمت شده بود، اظهار داشت: بر اساس مصوبه‌ای که با حضور مسئولان استانی به تصویب رسید، خروج سیمان کارخانه‌های مارگون و یاسوج از استان تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: متأسفانه تاکنون دستگاهی نبوده که در راستای دفاع از حقوق بیت المال پرونده‌ ای را برای ما ارسال کند. 

صالحی گفت: بیشترین پرونده‌هایی که ما با آن سر و کار داریم، مربوط به لوازم یدکی و تعمیرگاه‌های خودروها هستند.

وی با بیان اینکه اجناس تقلبی به طور گسترده در بازار است، خاطرنشان کرد:‌ به طور مثال تسمه‌تایم، پنج نوع مختلف در بازار داریم و این نیاز به کارشناس مجرب دارد که اصلی و تقلبی را تشخیص بدهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع قیمت مرغ هم اشاره کرد و ادامه داد: تولید مرغ و مصرف آن در استان به هیچ وجه همخوانی ندارد.

صالحی گفت: قیمت مصوب مرغ تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد 20 هزار و 400 تومان بوده و مرغی که خارج از استان می‌آید 26 هزار و 400 تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز