خبرگزاری کار ایران

مقابل ساختمان اداره جهاد کشاورزی انجام شد؛

تجمع دامداران گنابادی در اعتراض به توزیع ناعادلانه نهاده‌های دامی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۵۷۹

تعدادی از گاوداران و دامداران شهرستان گناباد مقابل جهاد کشاورزی شهرستان تجمع و نسبت به نحوه توزیع نهاده های دامی و قیمت شیر اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از گاوداران سنتی گناباد با تجمع مقابل جهاد کشاورزی این شهرستان خواستار توجه به وضعیت توزیع نهاده های دامی و قیمت شیر شده و خواسته های خود را با مدیر جهاد کشاورزی مطرح کردند.

چندی قبل دامداران صنعتی نیز در گناباد با توجه به مشکلات و وضع موجود معترض بودند. 

دامداران می‌گویند: چرا فرمول توزیع نهاده در این شهرستان با شهرهای همجوار متغیر است.علاوه بر این به رکورد و میزان تخصیصی بر اساس رکورد نیز اعتراض داریم. 

آنها با شعار دامدار گنابادی نفس آخر را می‌کشد می‌گویند : تعداد دام حاضر در دامداری‌های صنعتی آماری طبق پروانه و صوری است و براساس آن نهاده دریافت می کنند در صورتی که باید بر اساس تعداد دام موجود نهاده دریافت کنند.

یکی دیگر از خواسته‌های دامداران کیفیت نامناسب خوراک دام تولیدی است که در اختیار آنان قرار می گیرد و می گویند نهاده دامی کیفیت ندارد و عادلانه توزیع نمی‌شود و خواستار توزیع عادلانه نهاده بین دامدار سنتی و صنعتی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز