خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل حمل و نقل شهرداری خبرداد:

ایمن سازی معابر سطح شهر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۵۶۱

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از اجرای پروژه ایمن سازی برای معابر شهید ثالث، توحید، شهید مدنی و بلوار آزادگان قزوین خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید جهانگیری با اعلام این خبر اظهار کرد: ایمن‌سازی معابر شهری در افزایش ایمنی تردد عابران پیاده نقش کلیدی دارد، بنابر این افزایش ضریب ایمنی معابر یکی از اولویت های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به شمار می رود.

مدیرعامل حمل و نقل شهرداری عنوان کرد: به این منظور معابر سطح شهر به صورت دوره ای بررسی شده و در صورت نیاز نسبت به طراحی و اجرای پروژه ایمن سازی برای معابر با ضریب ایمنی کم اقدام می کنیم.

جهانگیری با اشاره به پروژه ایمن‌سازی معابر قزوین، بیان کرد: در این راستا برای خیابان‌های شهید مدنی، شهید ثالث و توحید، کوچه های علمدار، ذوالقدر و صبح در بلوار آزادگان (غیاث آباد) طراحی و اجرا شد.

به گفته وی، این پروژه ها شامل نصب و رنگ آمیزی سرعت گیرهای آسفالتی و تابلوهای ترافیکی بود که در حال حاضر تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

این مسئول در پایان یادآور شد: انتظار می رود با توجه به افزایش ضریب ایمنی تردد عابران پیاده در معابر مذکور که از طریق اجرای پروژه ایمن سازی محقق شده است شاهد تردد ایمن تر عابران پیاده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز