خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان همدان:

جاده غار علیصدر پرتلفات ترین جاده همدان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۵۲۹

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: جاده غارعلیصدر پرتلفات‌ترین جاده همدان به شمار می‌رود و هر ساله به طور میانگین ۳۸ تن در این مسیر جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ رضا عزیزی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: بالا بودن حجم ترافیک در این جاده کم عرض مهمترین علت تبدیل شدن این مسیر ارتباطی به جاده ای پرحادثه است.

وی اضافه کرد: میزان تلفات با آغاز فصل گرم سال و افزایش تردد کشاورزان برای کشت و کار افزایش می یابد و در این مسیر شاهد ترکیبی از سوانح رانندگی از جمله خودرو، موتورسیکلت و عابر پیاده هستیم.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: تنها راه ایمن سازی این مسیر شریانی تعریض آن و قرار دادن نیوجرسی برای جداکردن مسیر رفت و برگشت است تا بتوان از بروز تصادف رخ به رخ جلوگیری کرد.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: به تازگی بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با تراکتور حامل تریلی یدک، راننده پراید جان باخته و همسر وی به شدت مجروح شده و به حالت کما رفت.

وی بیان کرد: شب گذشته یک دستگاه تراکتور بدون داشتن چراغ در مسیر غارعلیصدر در حال تردد بود که سواری پراید به قسمت پشت این خودرو برخورد کرده سپس به سمت چپ جاده هدایت شده و با سواری که از مقابل در حال تردد بود به صورت رخ به رخ تصادف کرد.

سرهنگ عزیزی خاطر نشان کرد: در این سانحه ۵۰ درصد راننده تراکتور به علت نقص فنی خودرو مقصر شناخته شد و همچنین به علت انحراف به چپ و برخورد پراید با سواری ۵۰ درصد نیز راننده سواری پراید مقصر شناخته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز