خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد؛

اجرای طرح ناظران سلامت با آموزش پیشگیرانه به بیش از ۱۱۴ هزار نفر

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۴۳۰

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طرح ناظران سلامت با آموزش به ۱۱۴ هزار و ۹۹۵ نفر در محل کسب و کار آنها توسط جمعیت هلال احمر گیلان اجرا شده است.

به گزارش ایلنا از رشت،سیاوش غلامی  با اشاره به فعالیت اعضای جوان استان در طرح ملی «ناظران سلامت»، اظهار کرد: این طرح ملی همگام با کارشناسان مراکز بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کنترل این همه گیری در سطح استان اجرا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه در این طرح، ۲۵۷ تیم فعال از بشردوستان جوان جمعیت هلال احمر مشارکت می‌کنند، گفت: این جوانان با حضور در محل کسب و کار به بیش از ۱۱۴ هزار و ۹۹۵ نفر آموزش‌های پیشگیرانه در مقابله با کرونا را می‌دهند.

وی ادامه داد: بانک‌ها، اصناف، فروشگاه‌ها، بازارچه‌ها و بازارهای روز و محلی، سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و صنوف خدماتی در قالب این طرح پوشش و بازرسی شده و آموزش‌های پیشگیری از ابتلاء به کرونا به صاحبان مشاغل ارائه می‌شود.

غلامی اضافه کرد: اعضای جوان جمعیت هلال احمر گیلان با شیوع این بیماری در استان با اجرای طرح‌های سلامت محور از ابتدای سال با ایجاد پست‌های غربالگری در ایام نوروز، اجرای طرح نذر دانش در سه ماهه تابستان، اجرای طرح نذر سلامت در ایام محرم و اجرای طرح آمران سلامت در آبان ماه سال جاری، فعالیت خود را به عنوان عضو ارشد طرح حاج قاسم سلیمانی به نام طرح «ناظران سلامت» با حضور ۵۱۴ عضو جوان و بشردوست در استان انجام داده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه این طرح که با هدف آموزش و نظارت بر رفتار اصناف در سطح استان اجرا شده است، گفت: اعضای جوان با حضور در ۶۲ هزار و ۶۹۴ باب مراکز دارای فعالیت‌های عمومی، دولتی، خدماتی و توزیعی برای قطع زنجیره شیوع بیماری نسبت به آموزش آنها اقدام کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز