خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

همراهی و توجه ویژه سازمان برنامه و بودجه کشور مسبب توسعه البرز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۴۲۰

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: همراهی و توجه ویژه سازمان برنامه و بودجه کشور مسبب توسعه البرز شد.

به‌گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که در محل این سازمان صورت گرفت، با اشاره به اینکه این دید و بازدیدها در 2 سال اخیر افزایش یافت و سبب ساز رشد و توسعه استان شد، افزود: در این راستا طرح ها و پروژه های بزرگی در حوزه های مختلف استان بخصوص راه سازی تسریع و گره گشایی شد.

شهبازی افزود: از رئیس سازمان برنامه و بودجه دعوت کردیم که قبل از پایان سال برای بازدید از روند تکمیل پروژه های کمربندشمالی و قطار شهری کرج که اعتبارات دولتی برای آنها تزریق شد، دیدن کنند.

شهبازی گفت: اکنون آزادراه غدیر، منطقه اول آزادراه تهران-شمال، ادامه آزادراه همت در البرز، قطار برقی کرج-هشتگرد، توسعه و مسافربری شدن فرودگاه پیام و... که از اهمیت بالایی برخوردار هستند، در سایه این توجهات و همراهی ها به سرانجام رسیدند.

وی افزود: کمربندشمالی کرج نیز مشمول اعتبارات دولتی شد و در نیمه اول سال 1400 به بهره برداری می رسد و قطار شهری کرج نیز امید است در نیمه اول سال آینده برای عموم مردم تکمیل شود.

استاندار البرز همچنین در خصوص پرداخت معوقات کارکنان ادارات استان نیز درخواست خود را مطرح کرده و دستور لازم را دریافت کرد.

شهبازی گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور توجه ویژه ای به مسائل استان داشته اند و به اهمیت البرز برای کشور واقف هستند از این رو از تلاش های ایشان قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز