خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج:

برنامه ریزی مناسب برای چهارشنبه آخر سال خطرات احتمالی را کاهش می دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۴۱۴

فرماندار شهرستان آوج گفت: شادی‌های مردم نیاز به مدیریت و چاره اندیشی دارد و می‌توان با برنامه ریزی، رفتارهای پرخطر چهارشنبه سوری را کاهش داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نصرت اله علیرضایی در جلسه مشترک شورای سلامت و ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای ویروس شهرستان آوج، اظهار کرد: چهارشنبه سوری یک سنت دیرینه در جامعه ایرانی بوده که امروزه متاسفانه از مسیر اصلی خود خارج شده و به یک نگرانی برای خانواده ها همراه با ورود خساراتی به مردم تبدیل شده است.

فرماندار آوج بیان کرد: راهکار درست این موضوع، مدیریت شادی با کمترین هزینه و تبعات منفی برای مردم است.

علیرضایی افزود: به جای تقابل و مخالفت صرف با این موضوع باید فضاها و اماکنی پیش بینی و تدارک شود که ضمن نظارت و کنترل عوامل نظم اجتماعی، رفتارهای پرخطر در این اجتماعات افزایش یابد تا شور و هیجان جوانان در آن فضاها به صورت سالم و مطمئن تخلیه شود.

وی با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و احتمال شروع سفرهای نوروزی در ایام کرونا، تصریح کرد: در این زمینه باید تابع قانون و مصوبات ستاد ملی کرونا بود و از هر گونه تصمیم و رفتار سلیقه ای اجتناب کرد.

این مسئول با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا، گفت: فرهنگ سلامت و رعایت مسایل بهداشتی طی یکسال گذشته روند و رشد خوبی را در بین مردم پیدا کرده است و اکثریت مطلق خانواده ها و شهروندان، حساسیت های لازم را در این زمینه دارند و این نکته مثبت و امیدوار کننده است.

 فرماندار آوج بر اجرای برنامه زمان بندی نظارت و بازرسی بر اصناف، اطلاع رسانی در فضای مجازی و بالا بردن سطح آگاهی و حساسیت شهروندان، توجه به تمیزی و زیباسازی شهرها، پاکسازی ورودی ها و خروجی های شهری با محوریت حفظ محیط زیست تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز