خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز درختکاری انجام شد؛

غرس ۲۷۰۰ اصله انواع نهال در سطح شهر مشکین دشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۳۷۳

شهردار مشکین دشت گفت: به یاد و نام شهیدان شهر مشکین دشت ۱۰۰ اصله نهال در بلوار سردار شهید احمد کاظمی واقع در این شهر کاشته شد.

به گزارش ایلنا از البرز  حسین بغدادی در مراسمی که به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی برگزار شد از کاشت یکهزار اصله انواع نهال توسط شهرداری و توزیع هزار و ۷۰۰ اصله نهال دیگر در بین شهروندان خبر داد.

بغدادی با عنوان اینکه به یاد و نام شهیدان شهر مشکین دشت ۱۰۰ اصله نهال در بلوار سردار شهید احمد کاظمی در این شهر کاشته شد، گفت: با توجه با تاکید مقام معظم رهبری مبنی زنده نگاه داشتن یاد و خاطر شهدا همچنین حفظ و گسترش فضای سبز تصمیم گرفته شد تا با کاشت ۱۰۰ اصله نهال به نام شهدای شهر مشکین دشت این رهنمود مقام معظم رهبری را لبیک گوییم.

سید احمد حسینی تبار رئیس شورای شهر مشکین دشت نیز در این رابطه اظهار داشت: در گذشته نام شهر مشکین دشت، مُشک آباد و بعد از آن نیز مشکین آباد بود که دلیل اصلی این نامگذاری در گذشته فراوانی گل‌های محمدی بود و مشکین دشت به یک تفرجگاه طبیعی تبدیل شده بود.

حسینی تبار در ادامه گفت: متاسفانه تغییرات اقلیمی و مهاجرت به شهرها باعث شد تا بافت گیاهی و طبیعی شهرها تغییر کند.

رئیس شورای شهر مشکین دشت از شهردار و مجموعه خدمات شهری و فضای سبز شهرداری درخواست کرد تا با کاشت گل های محمدی یاد و خاطره گذشته را زنده کنند.

در این مراسم اعضای شورای شهر، مدیران و معاونین شهرداری و جمعی از مسئولان و شهروندان شهرهای فردیس و مشکین دشت حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز