خبرگزاری کار ایران

در نشست زتگنه با خبرنگاران مطرح شد:

مدیریت پشت پرده نداریم / از باشگاه‌های خصوصی استان حمایت می‌کنیم/ تلاش برای حضور تیم"راهیان"در لیگ دسته اول

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۲۲۷

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه در نشست هم‌اندیشی و گفتمان با خبرنگاران ورزشی نویس استان کرمانشاه گفت: این نکته که هیات فوتبال استان توسط اشخاص‌پشت پرده اداره می‌شود کاملا اشتباه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی محبی زنگنه رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه در نشست هم اندیشی با حضور خبرنگاران ورزشی رسانه های استان که ظهر امروز شنبه 16 اسنفند ماه در سالن جلسات هیأت فوتبال برگزار شد به بحث و تبادل در نظر پرداختند.

در ابندای این نشست، خبرنگاران تخصصی حوزه ورزش رسانه های استان دغدغه ها و انتقادات خود را نسبت به مدیریت گذشته و کنونی هیأت فوتبال و همچنین مدیریت ورزش استان در خصوص مشکلات ورزش فوتبال در استان را بازگو کردند که محبی زنگنه پس از شنیدن اظهارات خبرنگاران به آنها پاسخ داد .

رئیس هیأت فوتبال استان در خصوص عدم دخالت هیأت فوتبال در خصوص باشگاههای فوتبال استان گفت : تمامی باشگاههای استان خصوصی هستند و به همین علت ما نمی‌توانیم در امور آنها دخالت کنیم ولی مانند گذشته از این باشگاهها که سالهاست برای ارتقای ورزش فوتبال استان تلاش می‌کنند، پشتیبانی و حمایت خواهیم کرد.

محبی افزود : بطور مثال با شرایطی که در سالهای اخیر برای تیم راهیان کرمانشاه رخ داد و مسائل حقوقی بین این باشگاه و فدراسیون فوتبال به جد پیگیر این موضوع  بودیم و بارها در جلسات دادگاه هم شخصا حضور داشته ام تا جایی که در حال حاضر به نتیجه رسیده است و امیدواریم با انتخاب رئیس جدید فدراسیون بتوانیم با رایزنی های بیشتر زمینه حضور تیم راهیان را در فصل پیشروی فوتبال لیگ دسته اول کشور مهیا سازیم.

 محبی زنگنه مدیریت هیات فوتبال را منوط به رعایت اساسنامه های مورد نظر دانست و افزود : ذکر این نکته که هیات فوتبال استان توسط اشخاص‌پشت پرده اداره می‌شود کاملا اشتباه است و طبق چارچوب‌ها و وظایف سازمانی هریک از اعضا از جمله دبیر هیات و نایب رئیس هیات به وظایف خود عمل می کنند و در راه مدیرت هیات ، رئیس هیات را یاری می کنند .

وی تاکید کرد : دبیر هیأت با توجه به وظایفی که برعهده دارد اکثر فعالیت های اداری را انجام می دهد و همین امر باعث شده که برخی به اشتباه گمان کنند که مدیریت هیأت توسط دبیر و یا نایب رئیس آن انجام می‌گیرد که این اینگونه اظهارات اشتباه است .

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه در پایان دغدغه ها و انتقادات ورزشی نویسان را بجا و شایسته ارزیابی و تصریح کرد: در راه پیشرفت استان هرگونه نقد سازنده ای را با جان و دل پذیرا هستیم و خواستار این هستیم که رسانه های ورزشی با تخصصی که در این زمینه دارند همواره یاری رسان هیأت باشند و در این راه ما را همراهی کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز