خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز:

پل دکتر خدادوست در شیراز به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۲۱۳

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز از بهره برداری پل دکتر علی اصغر خدادوست در خروجی شهر جدید صدرا به شیراز در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا اسماعیل صالحی با بیان اینکه طول این مسیر بیش از هزار متر است گفت: ترافیک خروجی صدرا از این پل چپگرد به سمت بلوار دکتر حسابی منتقل می شود.

وی با بیان اینکه این پروژه نمود توان مهندسان شیرازی در سال جهش تولید است درباره سختی کار اجرایی این پروژه بر روی شریان اصلی ورودی شمال غرب کلانشهر شیراز گفت: به دلیل اینکه امکان قطع ترافیک در هیچ زمان از شبانه روز وجود نداشت با مشکلات و سختی هایی برای اجرای دهانه میانی که در بیشترین ارتفاع قرار داشت مواجه بودیم.

صالحی در توضیح برخی مشخصات فنی پروژه گفت: این پل با روش پیش تنیده به طول ۶۰۰ متر و ۱۳ دهانه به صورت تک ستون به صورت چپگرد از روی زیرگذر گلستان عبور کرده است.

معاون عمرانی شهردار شیراز با اشاره به دهانه قوسی ۷۵ متری در ارتفاع ۱۶ متر از کف زیر گذر ادامه داد: سازمان عمران شهرداری، مشاورین و تمامی عوامل کارگری و مهندسی توان ساخت بزرگترین پروژه های پل سازی حتی در زمان تحریم های همه جانبه را دارند.

صالحی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد کار عمرانی این پل طی ده ماه گذشته در اوج انتشار بیماری کرونا انجام گرفت تصریح کرد: نمی گوییم این بیماری تاثیری در روند پروژه نداشت اما اگر بخشی از کارکنان در مرخصی اجباری بودند دیگر همکاران با توان دوچندان از توقف پروژه جلوگیری کردند که قدردان پشتکار و همبستگی تمامی عوامل هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز