خبرگزاری کار ایران

مدیر مخابرات منطقه قزوین:

۳۴ روستای طارم به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۰۷۸

مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: با ارتقای فناوری ایستگاه‌های همراه اول در منطقه طارم، ۳۴ روستای این منطقه به اینترنت با پهنای باند نسل سوم و چهارم دسترسی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدرضا نصرآبادی امروز در دیدار با رضاحسنی بخشدار طارم سفلی، اظهار کرد: با اجرای ۲۰ کیلومتر باقیمانده، اجرای طرح فیبر نوری در منطقه پهناور طارم سفلی به پایان می‌رسد که در نوع خود بسیار مهم و زیرساختی برای منطقه است.

مدیر مخابرات منطقه قزوین با اشاره به اهمیت دسترسی مردم به سرویس‌های مخابراتی، گفت: ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی باعث مهاجرت معکوس به روستاها می‌شود بنابراین تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های مورد نیاز مردم را به ویژه در روستاه‌ها با سرعت بیشتری ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اقدامات توسعه‌ای صورت گرفته در یکسال گذشته در دوران کرونا، افزود: واگذاری ۱۴ هزار شماره تلفن و بیش از ۳۰ هزار "ای دی اس ال" از جمله این اقدامات بوده که نیازمند نگاه و برنامه پنجساله است.

نصرآبادی بیان کرد: خوشبختانه در ۱۱ ماه گذشته به این هدف رسیده ایم و از بین اپراتورهای ارتباطی تنها مخابرات بوده که توسعه در روستاها را با نگاه عدالت محور ادامه داده است.

این مسئول ضمن تشکر از همکاری‌های بخشداری طارم در اجرای پروژه‌ها، اضافه کرد: به رغم افزایش نیافتن تعرفه‌ها طی ۱۷ سال گذشته، مخابرات قزوین، فعالیت‌های توسعه ای و زیرساختی را با نگاه عدالت محور و توسعه یکنواخت ادامه داده است.

رضاحسنی بخشدار طارم سفلی نیز ضمن تقدیر از اقدامات مخابرات در این منطقه، عنوان کرد: بخش طارم، بخشی بزرگ و پهناور و دارای فاصله های روستایی زیاد است و با توجه به شرایط فعلی نیاز مردم به بستر اینترنت بیش از پیش احساس می شود بنابراین درخواست ما با توجه به نیازهای مردم، نگاه ویژه و متفاوت به بخش طارم و برطرف کردن نیازهای آنها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز