خبرگزاری کار ایران

لیگ فوتبال جوانان باشگاه های کشور؛

تیم فوتبال غفاری تاکستان مغلوب نماینده تبریز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۰۱۵

در ادامه رقابت های لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور تیم فوتبال غفاری تاکستان جوانان مقابل تیم ماشین سازی تبریز مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های کشور در حالی برگزار شد که تیم فوتبال غفاری تاکستان نماینده استان در این رقابت‌ها در ادامه شکست‌های متوالی خود این بار مقابل نماینده تبریز تن به شکست داد.

تیم غفاری در این دیدار که به میزبانی تبریز برگزار شد، علیرغم بازی خوبی را به نمایش گذاشت، اما در نهایت با یک گل مغلوب شد تا شکستی دیگر را تجربه کند.

نماینده استان در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های کشور حال و روز خوشی ندارد و با هفت امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار گرفته است.

بدون شک فوتبالیست های غفاری برای رسیدن به جمع تیم های میانی جدول باید در ادامه رقابت ها با تجربه شکست در دیدارهای قبلی به فکر پیروزی مقابل رقبا باشند تا بتوانند در ادامه فصل نتایج بهتری را کسب کند.

کادر فنی تیم غفاری تاکستان باید در ادامه مسابقات لیگ برتر روحیه بازیکنان را برای دیدارهای بعدی برگرداند تا تنها نماینده فوتبال استان در لیگ برتر جوانان از خطر سقوط رهایی یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز