خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان خبر داد:

شناسایی ۱۷ بیمار مبتلا به کرونای جهش یافته در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۰۰۴

استاندار اصفهان گفت: تاکنون ۱۷ مبتلا به کرونای انگلیسی در اصفهان شناسایی شدند، از این رو رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی یک ضرورت است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان افزود: برخی در داخل قصد دارند بین دولت و مردم اختلاف بیندازند، اما باید بدانند همه در یک کشتی نشسته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه کرونا هنوز تمام نشده اشت، تصریح کرد: تاکنون ۱۷ مبتلا به کرونای انگلیسی در اصفهان شناسایی شدند و این ویروس جهش یافته در حال چرخش است از این رو رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی یک ضرورت است.

وی ادامه داد: برغم تمام مشکلات طی یکسال گذشته و با شیوع کرونا روزهای بسیار سختی را سپری کردیم.

رضایی به انتخابات ۱۴۰۰ اشاره و بیان کرد: شهرداران، فرمانداران و بخشداران به لحاظ سیاسی و گرایش‌ها در امر انتخابات دخالت نکنند.

وی با بیان اینکه شهرداران باید خلاقیت و نوآوری داشته باشند، افزود: شهرداران باید نسبت به تکالیف مالیاتی به روز باشند از این رو رعایت دقیق مفاد آیین نامه مالیاتی شهرداری‌ها و فروش اموال باید براساس قوانین انجام شود.

معاون استاندار : سازمان همیاری دهیاری ها پشتوانه قوی برای شهرداری ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: تاکنون سعی کردیم سازمان همیاری‌ دهیاری‌ها و شهرداری‌ها را به عنوان پشتوانه قوی برای شهرداری‌ها در نظر بگیریم، چرا که یاری رساندن به شهرداری‌ها به ویژه شهرداری‌های ضعیف وظیفه سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌هاست.

حجت الله غلامی با اشاره به اینکه باید برای سازمان همیاری‌ها درآمد پایدار ایجاد کنیم، ادامه داد: سازمان همیاری‌ها پشتوانه خوبی برای فعال سازی پروژه‌های عمرانی است.

وی اضافه کرد: خرید عمده برای مبلمان‌شهری، ماشین آلات، نوسازی ماشین آلات و خودروهای مستهلک شهرداری از اقدامات صورت گرفته بود.

به گفته وی، یکی دیگر از اقدامات در دست اجرا این است که از محل سود سازمان همیاری دهیاری‌ها و شهرداری‌های اصفهان به شهرداری‌ها کمک کنیم از این رو مصوب شد ۲۰ درصد از سود سازمان را به شهرداری‌ها اختصاص دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز