خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل خبر داد:

حمایت بانک ملی از پروژه های بزرگ در حال احداث استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۹۸۳

استاندار اردبیل از حمایت بانک ملی ایران از واحدهای بزرگ در حال اجرای استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در حاشیه سفر موسوی ، عضو هیات مدیره بانک ملی به استان و بازدید از واحدهای تولیدی در حال اجرا عنوان کرد: آرتا انرژی و آرتا پان از جمله واحدهای مورد بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی است که حمایت های تسهیلاتی از آن انجام می شود.

وی بیان کرد: با حمایت های انجام گرفته از سوی هیات مدیره بانک ملی، کارخانه سرم سازی که با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده ،نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی اذعان کرد: پروژه پروفیل سازی اردبیل که آن هم با اعتبار نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، از دیگر پروژه های مورد حمایت بانک ملی است.

وی گفت: تولید نخ نساجی در شهرک صنعتی اردبیل با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان از جمله طرح های مورد بازدید و حمایت بانک ملی است که برای فاز قبلی آن  هم ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

استاندار اردبیل با اشاره به درحال اجرا بودن کارخانه کریستال گفت:این واحد در دو فاز نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و برای  هزار نفر اشتغالزایی می کند.

بهنام جو گفت: برای اجرای آرتا پان و آرتا انرژی هم که سال بعد به بهره برداری می رسد، نزدیک هزار و  ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و اشتغالزایی هزار نفری خواهد داشت.

وی افزود:آرتا ویل تایر هم فاز دوم  تولید لاستیک های سیمی بزرگ را دارد که سرمایه در گردش آن را بانک ملی  تامین می کند و سال آینده به مدار تولید می رسد.

موسوی ، عضو هیات مدیره بانک ملی در سفر دو روزه خود از واحدهای تولیدی در حال اجرا ، شهرک های صنعتی غیر دولتی ، طرح تولیدی ،کارخانه آرتاویل تایر و ایستگاه راه آهن بازدید می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز