خبرگزاری کار ایران

مشاور کمیته امداد البرز خبر داد:

خیریه علوم پزشکی نوین حامی درمان و سلامت افراد زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۷۶۱

مشاور امور بانوان کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: خدمات ارتوپدی، جراحی قلب، مغز و اعصاب، چشم، گوش و حلق و بینی و جراحی پلاستیک توسط گروه خیریه علوم پزشکی نوین ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنا از البرز ، سمیه وادی خیل با عنوان اینکه خیریه علوم پزشکی نوین حامی درمان و سلامت افراد زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار است، گفت: این پزشکان بنا به تخصص خود به درمان بیماران می‌پردازند و در سال‌های اخیر نیز اقدامات ارزشمندی برای ویزیت رایگان و شناسایی کودکان و زنان بیمار نیازمند صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام (ره) در جهت تسریع خدمت‌رسانی به بیماران نیازمند آماده تعامل با خیریه علوم پزشکی نوین است گفت: خدمات ارتوپدی، جراحی قلب، مغز و اعصاب، چشم، گوش و حلق و بینی و جراحی پلاستیک توسط گروه خیریه علوم پزشکی نوین ارائه می‌شود.

وادی خیل با اشاره به اینکه در وضعیت اقتصادی کنونی کشور بیش از هر زمان دیگری باید به فکر نیازمندان باشیم گفت: یکی از بدترین مشکلات نیازمندان بیماری است و اگر یک عضو خانواده بیمار باشد همه اعضای خانواده دچار بحران می‌شوند و کمک به این عزیزان که باعث بازگرداندن شادی به این خانواده‌ها می‌شود اقدام مهمی است.

مشاور امور بانوان کمیته امداد امام (ره) البرز بابیان اینکه کمیته امداد امام (ره) خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت خود ارائه می‌دهد، گفت: پرداخت ویزیت پزشک خانواده، پرداخت صد درصد تعرفه دولتی پزشکان متخصص و فوق‌تخصص، پوشش بیمه‌ای هزینه خدمات توان‌بخشی رایگان کردن فرانشیز درمان بیماران خاص، جبران هزینه خرید کلیه با هماهنگی انجمن مربوطه از جمله این خدمات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز