خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

واکنش نماینده کهگیلویه بزرگ به قتل جوان چُرامی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۶۸۰

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس یازدهم شورای اسلامی به وقوع یک فقره قتل در شهرستان چرام حوزه انتخابیه واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حاجی سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس یازدهم شورای اسلامی در پیامی از مردم شهرستان چرام خواست با رعایت اصل قانونمداری در جهت ایجاد آرامش کامل در منطقه تلاش کنند.

در متن پیام این نماینده مجلس که به ایلنا ارسال شده چنین آمده است؛ 

مردم شریف و ولایتمدار شهرستان چرام؛

آرامش و امنیت در کنار صحت و سلامتی دو نعمتی هستند که همواره مورد تاکید بزرگان دینی و بالطبع از ملزومات زندگی امروزی است.

یقینا حادثه ناگواری که در این شهرستان بوقوع پیوست، باعث ناراحتی عمیق همه مردم شریف شد.

لذا لازم است که مردم عزیز و نجیب شهرستان چرام با رعایت تقوا و تمسک به حبل متین الهی با درایت همیشگی خود نسبت به تلطیف فضای بوجود آمده اقدام نمایند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده مصیبت دیده از مسئولان محترم اجرایی، قضائی و امنیتی، معتمدین ، متنفذین ، ریش سفیدان ، چهره های فرهنگی و سیاسی خواهانم جهت برقراری آرامش که خواسته به حق همه مردم منطقه است کمک و مساعدت کنند.

اینجانب بعنوان خدمتگزار مردم شریف این دیار از لحظه وقوع این حادثه ارتباط مستمر با مسئولین ذیربط داشته و دارم و آماده هرگونه تلاشی جهت ایجاد امنیت و آرامش و بررسی مشکلات بوجود آمده هستم.

به گزارش ایلنا، جوان حدود ۳۰ ساله ای شب گدشته در میدان مرکزی شهر چرام مرکز این شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد با اسلحه گرم به قتل رسید که بنا به گفته ساجد صدری دادستان شهرستان چرام، قاتل در کمتر از شش ساعت در شهرستان بهبهان استان خوزستان دستگیر شد.  

شهرستان چرام از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب شده که با یاسوج مرکز این استان حدود ۱۸۰ کیلومتر فاصله دارد‌.

این شهرستان از ایلات بزرگ پنجگانه استان کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز