خبرگزاری کار ایران

با حضور نوجوانان خلاق؛

برنامه آکادمی مدیران آینده در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۵۶۴

برنامه آکادمی مدیران آینده با حضور نوجوانان خلاق مشهد در دانشگاه فردوسی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، امیرحسین مقدم زاده از اعضای دفتر تعامل صنعت با دانشگاه در این خصوص گفت: این مجموعه برای نوجوانان خلاق و موفقی که قصد افزایش اطلاعات و هوش خود را دارد برنامه های متنوع و زیادی را برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها به همت انجمن فرانگران نوین و همکاری دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود، ادامه داد: برای برگزاری این دوره های آموزشی و تفریحی حدود ۷۰ عنوان را پیشنهاد دادیم تا نوجوانان ما بتوانند با بسیاری از موضوعات آشنا شوند و این موضوعات متنوع را از نزدیک تجربه کنند.

وی در خصوص زمانبندی اجرای برنامه افزود: ۴۵ دقیقه اول این برنامه به بحث آموزش اختصاص دارد، ۴۵ دقیقه دوم گفت وگو و مباحثه و ۴۵ دقیقه سوم تمرین و بازی برای شادی روح و جسم نوجوانان است.

مقدم زاده اظهار داشت: امیدداریم آکادمی مدیران آینده بتواند مجموعه ای از نوجوانانی باشد که نسبت به همسن و سال های خود موفق تر و خلاق تر هستند و می توانند برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

در این برنامه، نوجوانانی که حضور داشتند از رویاهای خود صحبت کردند و نکته جالب توجه این بود که اکثر این نوجوانان آرزوهایی داشتند که به سربلندی و موفقیت کشورمان ایران منتهی می شد.

همچنین با توجه به اینکه ۱۵ اسفند ماه روز درختکاری نامگذاری شده، چند اصله نهال توسط این نوجوانان در محوطه دانشگاه فردوسی مشهد کاشته شد.

بازدید از انگاریوم و مجموعه علمی دانشگاه فردوسی نیز از دیگر برنامه های آکادمی مدیران آینده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز