خبرگزاری کار ایران

سرانجام و پس از کش و قوس های فراوان؛

فرماندار بویراحمد تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۳۹۰

بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره فرماندار بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر و سرپرست فرمانداری این شهرستان در شش ماه مانده به دولت دوازدهم تدبیر و اُمید منصوب شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، نشست تودیع و معارفه فرماندار و سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در سالن این فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج؛ معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: در نظام جمهوری اسلامی چرخش مسئولیت ها و نخبگان یک سنت حسنه است که از فرصت های نظام بوده تا چند صباحی به مردم خدمت کنیم و حلال مشکلات آنها باشیم.

احد جمالی با بیان اینکه حرص و ولع زدن برای پست و مقام نادانی است، تاکید کرد: انسان اگر عاقل باشد نباید به این جایگاه‌ها دل ببندد، بلکه باید به زور از ما بخواهند مسئولیت بپذیریم نه اینکه با حرص و اصرار خواهان پست و مقام باشیم، از این جهت که مسئولیت ها بسیار سنگین هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: چندین رویداد مهم از جمله انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه گچساران و باشت را پیش رو داریم، باید ببینیم در دوره های قبل چه ایراداتی داشتیم و از وقوع آنها در این دوره پیشگیری کنیم.

جمالی افزود: ما نیز به عنوان مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید از حق الناس به عنوان امانت، حراست و نگهداری کنیم.

سرپرست جدید فرمانداری بویراحمد هم در این مراسم گفت: فرصت ها زودگذر است و هر آمدنی رفتنی دارد.

مجید احمدی با اشاره به بحث انتخابات گفت: اگر قرار است انتخاباتی برگزار شود یا کاری برای مردم کنیم، باید به نیت خدمت باشد.

وی با بیان اینکه در سالیان اخیر فساد در برخی ادارات نهادینه شده است، اظهارداشت: همکاران ما باید به شدت این مساله مهم را مدنظر قرار دهند تا با نظارت دقیق، فساد را از مجموعه حذف کنیم.

شاهرخ کُناری فرماندار سابق بویراحمد نیز در این نشست به برخی از عملکردها و مشکلات دوران فرمانداری خود اشاره کرد‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز