خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

حضور اقوام ایرانی در البرز، فرصت توسعه و پیشرفت به استان داده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۳۳۸

استاندار البرز گفت: بوستان 7 هکتاری"ایران کوچک" با برنامه ریزی شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج به پارک اقوام تبدیل شد تا 12 قومیت و فرهنگ ایرانی بتوانند آداب و رسوم و فرهنگ خاص خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزالله شهبازی در حاشیه بهره برداری از بوستان ایران کوچک در کرج که روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس صورت گرفت، اظهار داشت: این مجموعه 7 هکتاری با برنامه ریزی شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج به پارک اقوام تحت عنوان بوستان ایران کوچک تبدیل شد تا 12 قومیت و فرهنگ ایرانی بتوانند آداب و رسوم و فرهنگ خاص خود را به نمایش بگذارند.

استاندار البرز گفت: برنامه ریزی برای بهره برداری از ظرفیت های طبیعی جاده زیبای کرج-چالوس، طالقان، محوطه تاریخی ازبکی و ... جهت توسعه گردشگری استان در دستور کار داریم.

وی افزود: تصمیم گیری در خصوص طرح های گردشگری طالقان به دلیل اینکه سد طالقان در این شهرستان مستقر است با البرز نبود ولی این مسئولیت دریافت شد و اکنون درصدد اتخاذ مسئولیت سد امیر کبیر نیز هستیم.

شهبازی گفت: برای انجام پروژه ها دستگاه های بسیاری مسئول هستند و استانداری به عنوان نمایندگی عالی دولت در استان مسئولیت تسهیل گری در این مسیر را دارند.

وی افزود: استانداری البرز با جلب توجه ملی برای پروژه های مدیریت شهری توانست اقدامات بزرگی را سرعت بخشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز