خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین:

پیشگیری از بروز پیک چهارم کرونا با اجرای مصوبات ستاد استانی میسر می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۳۰۳

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی یکی دیگر از راه های پیشگیری از بروز پیک چهارم کرونا اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی مبارزه با این ویروس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا مهرعلیان در نشست بخشداران بخش طارم سفلی اظهار کرد: برای پیشگیری از بروز موج چهارم کرونا در قزوین رعایت شیوه نامه های بهداشتی است که با اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی می توان بحران پیش رو را با موفقیت پشت سر گذراند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان در این نشست ضمن تقدیر از حمایت های فرمانداری شهرستان قزوین در همکاری و همراهی با حوزه سلامت در  اعمال محدودیت ها و پشتیبانی های انجام شده، افزود: برگزاری جشن های ازدواج و یا مراسم تشیع و ترحیم در بخش طارم سفلی زمینه ساز بروز و شیوع بیشتر بیماری کووید 19 شده که لازم است با این گونه موارد بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی شود.

محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاشگران حوزه سلامت با اشاره به روزهای پایانی سال و ازدحام شهروندان در مراکز خرید، مدیریت و کنترل پروتکل های بهداشتی، همچنین برخورد با ناقضان موازین و مقررات بهداشتی را از مواردی یاد کرد که می تواند روزهای پایانی سال را به خوشی برای شهروندان تبدیل کند.

فرماندار قزوین بر جلب مشارکت های مردمی و خیرین سلامت برای تجهیز مرکز شبانه روزی رازمیان تاکید کرد و افزود: از ظرفیت خیرین سایر بخش ها هم برای حمایت حوزه سلامت باید بهره گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز