خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان:

سامانه بارشی جدید وارد قزوین می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۲۴۵

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: از اواخر وقت امروز سامانه بارشی جدید وارد استان قزوین می شود و بارش های پراکنده در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مریم بهروزی اظهارکرد: بر اساس خروجی مدل‌های هواشناسی وضعیت امروز جوی در سطح استان قزوین به نسبت پایدار است و از اواخر وقت امروز سامانه بارشی جدید وارد استان می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان افزود: با وورد سامانه بارشی جدید از اواخر وقت امشب به استان قزوین، شاهد افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در استان خواهیم بود و در این مدت دمای هوا در استان کاهش پیدا می‌کند.

بهروزی خاطرنشان کرد: فردا در اکثر مناطق استان قزوین شاهد بارش باران خواهیم بود و بارش‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف خواهد بود و در برخی مناطق احتمال رگبار، رعد و برق و حتی بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: عمده فعالیت این سامانه بارشی در روز جمعه اتفاق می‌افتد و بر همین اساس احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد و در گردنه‌های استان نیز شاهد بارش برف و کاهش دید افقی خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی افزود: این سامانه بارشی تا ظهر روز شنبه به صورت کامل از استان قزوین خارج می‌شود و وضعیت جوی تا روز یکشنبه به نسبت پایدار خواهد شد.

بهروزی یادآور شد: به لحاظ دمایی هم روز گذشته دمای هوا در شهر رازمیان به ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر رسید و دمای هوا در همان ساعت در شهر قزوین ۱۵ درجه سلسیوس بالای صفر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز