خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور روستایی استان خبر داد؛

تعیین ۱۵ شاخص کیفی توسعه روستایی برای روستاهای خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۲۱۴

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۵ شاخص کیفی توسعه روستایی برای روستاهای استان مشخص شده است که مبنای تصمیم گیری ها برای توزیع عدالت اعتباری در استان قرار گرفته می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شفیعی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی در سفر به کاشمر و در جمع دهیاران و شوراهای این شهر با تاکید براینکه نگاه مثبت استاندار به روستاها باعث شده تا موضوعات مرتبط با توسعه روستایی و همکاری بین بخشی دستگاهای اجرایی استان در جهت رفع مشکلات و عمران و آبادانی روستاها بیشتر مورد توجه قرارگیرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری افزود: درراستای ایجاد بسترهای لازم برای ماندگاری بیشتر روستاییان در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها ظرفیتها و پتانسیلهای روستاها شناسایی شده است.

وی ادامه داد: در این خصوص ۱۵ شاخص کیفی توسعه روستایی برای روستاهای استان مشخص شده است که مبنای تصمیم گیری ها در راستای توزیع عدالت اعتباری در استان قرار گرفته می گیرد.

شفیعی با بیان اینکه اعتبارات توزیع شده در سطح دهیاری‌ها دراین چند سال با سال‌های قبل قابل مقایسه نیست تاکید کرد: نباید از خدمات وتوجه ویژه دولت به روستاها در این شرایط خاص تحریم ها غفلت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز