خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد؛

ورود سامانه بارشی از غرب کشور / وزش باد شدید در شرق از فردا/ ادامه بارش‌ها از شنبه

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۱۹۵

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز با ورود سامانه بارشی از غرب، بارش‌ها به صورت برف و باران در نوار غربی کشور شروع می‌شود. در مناطقی از جنوب، مرکز و مناطقی از شرق کشور بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود. فردا هم بجز جنوب شرق در بیشتر مناطق کشور بارش را خواهیم داشت؛ که بعد از ظهر جمعه از میزان فعالیت این سامانه در نیمه غربی کشور کاسته خواهد شد.

وی ادامه داد: در شرق کشور وزش باد شدید را پیش بینی می‌کنیم، شدت بارش‌ها امروز و فردا در استان خوزستان، چهارمحال بختیاری و همچنین آذزبایجان‌های شرقی و غربی و کردستان شدید خواهد بود. این بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

گودرزی گفت: روز شنبه ادامه بارش‌ها را در خراسان شمالی و رضوی و همچنین در استان گلستان خواهیم داشت؛ بعد از ظهر روز شنبه این سامانه از مرز‌های شرقی کشور خارج می‌شود. برای روز شنبه وزش باد شدید را برای استان‌های شرقی پیش بینی می‌کنیم که احتمال بروز گردوغبار دور از انتظار نیست. روز یکشنبه بیشتر مناطق کشور آسمان صافی خواهند داشت. خلیج فارس روز‌های جمعه و شنبه مواج خواهد بود. هوای امروز تهران هم صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز