خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

عامل شهادت دو مامور نیروی انتظامی در دره شهر دستگیر شد / شرور مسلح در کوه‌های شهرستان به دام افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۰۵۷

با اقدام به موقع پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی و انتظامی شهرستان دره شهر عامل شهادت دو مامور نیروی انتظامی دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با اقدام به موقع پلیس آگاهی استان ایلام، ضارب شهدای مدافع وطن که چند روز گذشته ۲ نفر از ماموران پلیس را به شهادت رسانده بود، دستگیر شد.

سرهنگ دلاور القاصی مهر در گفتگو با خبرنگار کانال خبری پلیس اظهار داشت: در پی شهادت ۲ نفر از ماموران انتظامی شهرستان دره شهر موضوع دستگیری شرور مسلح و فراری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شرور مسلح پس از به شهادت رساندن سروان سیدروح‌الله باسره و سرباز وظیفه محمدمهدی دیرکوند، از محل وقوع جرم فرار و در کوه‌های شهرستان دره شهر مخفی شده بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس آگاهی و پلیس امنیت و انتظامی شهرستان دره‌شهر و با تلاش شبانه روزی و بی وقفه این شرور مسلح در کوه‌های صعب العبور شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: خدا را شکر همانطور که به مردم قول داده بودیم این شرور مسلح دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ القاصی مهر با هشدار به اراذل و اوباش و اشرار گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و برای تحقق آن در جامعه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز