خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی کرج خبر داد؛

آزادسازی 251 هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت و مهرشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۰۱۱

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: در راستای حفظ قدرت تولید غذا، امروز 251 هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت و مهرشهر که دستخوش تفکیک شده بود با حضور به موقع نیروهای جهاد کشاورزی و دستور مقام قضایی آزاد سازی شد.

به گزارش ایلنا از البرز، اسماعیل صارمی عنوان کرد مقابله با سودجویان و زمین خواران نیازمند برخورد جدی همه مسئولان و مشارکت شهروندان هوشیار است.

مدیر جهاد کشاورزی کرج افزود: در راستای حفظ قدرت تولید غذا، امروز 251 هکتار از اراضی  کشاورزی ماهدشت و مهرشهر که دستخوش تفکیک شده بود با حضور به موقع نیروهای جهاد کشاورزی و دستور مقام قضایی آزاد سازی شد.

صارمی از آزادسازی 250 اراضی کشاورزی ماهدشت و یک هکتار از اراضی کشاورزی مهرشهر با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان در روز چهارشنبه 13 اسفند 99 خبر داد و عنوان کرد که این عملیات شامل تخریب 100 مورد تغییر کاربری غیر مجاز بوده است.

 وی افزود: حفاظت از حریم اراضی کشاورزی  مهمترین گام در راستای تولید غذا، عدم وابستگی به واردات و نیز  حمایت از مردم در پیشگیری از به دام افتادن و متضرر شدن ایشان است.

صارمی در ادامه با اشاره به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی در ماهدشت و مهرشهر کرج گفت: بر اساس پیگیری‌های مستمر این مدیریت از طریق سامانه ۱۳۱ و با حکم مرجع قضائی در ماهدشت بالغ بر 97 مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوار کشی، بنا، استخر، محوطه سازی، آلاچیق، گودبرداری، اسکلت و دپوی مصالح تخریب و 250 هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد. در مهرشهر هم با تخریب 3 مورد دیوار و بنا، یک هکتار از اراضی آزاسازی شد.

وی با تاکید بر شدت برخورد با کسانی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ ویلا می کنند از شهروندان کرج درخواست کرد که از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، این مدیریت را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند و مراتب هرگونه تخلف در این حوزه را به سرعت به اطلاع تلاشگران جهاد کشاورزی برسانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز