خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار بوشهرخبر داد ؛

ارائه تسهیلات ٢٥٤ میلیارد تومانی به واحد های تولیدی- صنعتی بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۹۴۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر از پرداخت ٢٥٤ میلیارد تومان تسهیلات به واحد های صنعتی استان بوشهر خبر در یازده ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر سعید زرین فر امروز در گفت و گو با خبرنگاران  ، به پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان پرداخت و تصریح کرد: این مبلغ برای رونق تولید به ۱۹۳ طرح  پرداخت شده و جایگاه استان بوشهر از این حیث در کشور ، هشتم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی را تسهیلات بانکی در بخش‌های گوناگون دانست و بیان کرد: در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات صنایع در بخش‌های مالیات، بیمه تامین اجتماعی، آب، برق، گاز، بحث‌های زیرساختی و نقدینگی بررسی می‌شود.

زرین‌فر با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد مصوبات این جلسات اجرایی شده است گفت: امسال ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر با فراهم شدن تمهیدات لازم و حل مشکلات آنها به چرخه تولید بازگشتند و فعال شدند.

وی از ۷۷۳ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد و خاطر نشان کرد: افزون بر ۵۰۰ مورد از این مصوبات اجرایی شده است.

زرین‌فر با اشاره به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: امسال تاکنون ۶۱ جلسه در این راستا تشکیل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی بررسی و راهکارهای لازم ارائه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز