خبرگزاری کار ایران

فرماندار باشت خبر داد:

کاندیداهای شورای شهر باشت اینترنتی ثبت نام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۹۴۷

فرماندار باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ستاد انتخابات در فرمانداری این شهرستان خبر داد و از کاندیداهای انتخابات شورای شهر باشت خواست اینترنتی ثبت نام کنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سید مسعود حسینی گفت: از روز 20 اسفندماه هم ثبت نام به صورت اینترنتی از داوطلبان انتخاباتی شورای شهر شروع می شود.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام به مدت یک هفته است و بعد از تکمیل فرآیند ثبت نام کنندگان کُد رهگیری خود را با مراجعه به فرمانداری تحویل خواهند داد، خاطرنشان کرد: در مرحله دوم نیز اقدام به تشکیل هیات اجرایی و معتمدین می کنیم.

فرماندار باشت افزود: برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در این شهرستان پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و درخواست های‌مان را ارائه داده ایم.

حسینی گفت: به نامزدهای انتخاباتی توصیه می‌کنیم از  تبلیغات انتخاباتی پرهیز و چون شرایط کشور و استان شرایط کرونایی است، انتظار داریم که نامزدهای انتخاباتی از تجمعات و نشست های شبانه خودداری کنند.

وی افزود: ستاد جرائم انتخاباتی در دادگستری شهرستان باشت تشکیل شده است و در صورت بروز تخلفات، مستندات لازم را جمع آوری و برابر آن تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا تاج گردون منتخب یازدهم شهرستان گچساران و باشت بود که اعتبارنامه وی از سوی این مجلس مورد تایید قرار نگرفت.

شهرستان باشت از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز استان حدود ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز