خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت حمل‌ونقل شهرداری قزوین:

آماده اجرای استراتژی کاهش تصادفات در شهرهای استان قزوین هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۹۱۵

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: آماده اجرای استراتژی کاهش تصادفات در شهرهای استان قزوین هستیم.

به‌گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین، شیما زرآبادی‌پور در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان به بیان گزارشی از ارائه تجربیات موفق قزوین در کاهش تلفات تصادفات درون‌شهری در جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور پرداخت و اظهار کرد: در جلسه مذکور که اخیرا در سالن وزارت کشور برگزار شد، مسئولان قزوین به طرح اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش رو در زمینه کاهش تلفات تصادفات درون‌شهری پرداختند.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل شهرداری افزود: بر این اساس قروین بین تمام شهرهای هم‌رده موفق شد به واسطه اقدامات خود رتبه برتر را در کاهش تلفات تصادفات شهری در بازه زمانی پنج ساله کسب کند.

زرآبادی پور ادامه داد: می‌توانیم پس از پایش شهرهای استان، با اجرای استراتژی کاهش تصادفات، آمار تلفات تصادفات را در آنها کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: این معاونت علاوه بر تهیه اطلس تصادفات شهر، از طریق بازدیدهای میدانی و برگزاری جلسات تخصصی با مسئولان و کارشناسان ذیربط در کنار تعامل با نهادهای علمی شهر قزوین آمار تلفات را کاهش دهد.

در این جلسه استاندار قزوین از سیاوش طاهرخانی شهردار، شیما زرآبادی‌پور سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین و شماری از مسئولان ذی‌ربط در زمینه کاهش تلفات تصادفات درون‌شهری تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز