خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز اردبیل خبر داد:

کشف بیش از ۱۱۰ تن آرد قاچاق در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۸۹۹

دادستان مرکز استان اردبیل از کشف و توقیف ۱۱۰ تن آرد طی بهمن و اسفند سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید عبدالله طباطبایی دادستان مرکز استان اردبیل با اعلام خبر کشف و توقیف ۱۱۰ تن آرد طی بهمن و اسفند سال جاری در استان، گفت: در راستای صیانت و حفاظت از بیت المال و حقوق عامه ، ورودهای جدی از سوی  معاونت حقوق عامه دادستان مرکز استان به این موضوع به ویژه در بحث نظارت به نحوه توزیع و پخش آرد و کیفیت نان در استان صورت گرفته است. 

وی افزود: در همین راستا دیشب با همکاری نهادهای امنیتی و اطلاعاتی ۱۳ تن و پانصد کیلو آرد که قاچاقچیان قصد خروج از استان را داشتند کشف و ضبط شده و برای متخلفین نیز پرونده قضایی تشکیل شد.

طباطبایی بیان کرد: در مجموع و با همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی استان با اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه  حدود ۱۱۰ تن آرد قاچاق طی بهمن و اسفند ماه سال جاری کشف و ضبط شده است.

دادستان مرکز استان در پایان با قدر دانی از اقدامات موثر نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان و مجرمان از عموم شهروندان خواست تا هرگونه گزارشات خود را در سریعترین زمان ممکن به مراجع قضایی و امنیتی اطلاع دهند تا اقدامات بازدارنده و قاطع با متخلفان که از سر سفره مردم در صدد سودجویی و منفعت طلبی هستند صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز