خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان خبر داد:

سرمایه گذاری یکهزار میلیارد تومانی فولاد خراسان در تکمیل و توسعه فاضلاب شهری نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۸۶۵

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان گفت: برای تکمیل و توسعه فاضلاب شهری یک هزار و ١٠٠ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این زمینه نیاز داریم که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود و اجرای آن اشتغال مستقیم هزار نفر را تامین می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کسری غفوری در تشریح این خبر افزود: آب نیاز اساسی فولاد است و ما نباید در شرایط کنونی با بحران فراگیر آن، آب پاکیزه را در تولید فولاد استفاده کنیم و با موافقت شرکت آبفای کشور پسآب شهر نیشابور را به مدت ٢۵ سال در فولاد خراسان به کار خواهیم گرفت و مازاد آن را در صنعت و کشاورزی در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد.

وی اظهار داشت: مهم ترین طرح توسعه که زنجیره تولید ما را از نظر سودسازی ارزنده تر می‌کند، کنسانتره سازی دو و نیم میلیون تنی سنگان خواف است. بعد از هفت سال وقفه مشکلات پیمان کاری و اداری آن حل شده و کار اجرایی در آن مجموعه هم آغاز شده است، پیش بینی ما این است که ٢۴ ماه دیگر بهره برداری طرح دو و نیم میلیون تنی کنسانتره سازی سنگان آغاز می شود. 

غفوری ادامه داد: در کنار آن آهک از مواد اولیه مورد نیاز این صنعت است و اگرچه ارزش ریالی بالایی در زمینه تولید ما ندارد ولی عدم تامین آن در فصول سرد با دشواری و حتی وقفه در روند تولید همراه می شود به همین دلیل به تازگی ۶٠ درصد یک کارخانه آهک را در شهرک صنعتی خیام خریداری کردیم تا با این سرمایه گذاری نیز ١۴٠ نفر اشتغال مستقیم خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز