خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد؛

جلوی ورود افراد نااهل در انتخابات شوراهای شهر و روستا را می گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۷۸۰

رئیس کل دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه درصدد جلوگیری از ورود افراد ناهل در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم، گفت: انتخاب مجریان انتخابات از افراد بی حاشیه ، متدین و سالم امری ضروری است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی ددگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان که با حضور اعضای اصلی و مقامات استانی برگزار شد،  گفت : در انتخابات 1400باید مشکلات و تخلفات مراحل قبلی رفع  شود .

رئیس کل دادگستری استان زنجان،  بر ضرورت  تشکیل ستادهای پیشگیری و رسیدگی جرایم و تخلفات انتخاباتی در شهرستانها تأکید کرد و افزود :این ستاد بر اساس اعلام مرکز 8 وظیفه مهم بر عهده دارد.

رئیس  ستاد  پیشگیری و رسیدگی جرایم و تخلفات انتخاباتی استان  با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات  با قدرت و همت مضاعف در دستور کار مسئولان قرار گیرد و برای  تحقق این امر وظایفی که بر عهده ماست، باید در جلب اعتماد عمومی ایفای نقش کنیم چرا که امروز دشمنان برای کم رنگ کردن مردم پای صندوقهای رأی هزینه های زیادی می کنند.

صادقی نیارکی با بیان اینکه رسالت این ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی و کاستن هزینه ها  از جمهوری اسلامی است افزود: در این دوره انتخاب مجریان انتخابات از افراد بی حاشیه ، متدین و سالم امری ضروری است

رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد:مجریان انتخاباتی ضمن داشتن تدین و سلامت بایستی اصل بی طرفی در انتخابات را رعایت کنند و حتی در اظهار نظر و سخنرانیها نیز به این اصل عمل نمایند.

وی اظهارداشت: انتخاب اصلح از میان افراد صالح مهم است لذا دقت لازم در تایید صلاحیت افراد ، از بروز مشکلات و هزینه های بعدی جلوگیری خواهد کرد که در اینجا وظایف ما سنگین تر است.

صادقی نیارکی گفت: کوشش شود افراد ناهل در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا وارد نشوند.

عالی ترین مقام قضایی استان زنجان، افزود: ما تحت هیچ شرایطی نباید اجازه دهیم خطوط قرمز نظام مورد هجمه و آسیب قرار بگیرد و با افرادی که بخواهند به این خطوط قرمز خدشه وارد کنند برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

در این جلسه اعضای ستاد به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز