خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات استان:

فرمانداران ملزم به اعمال قانون برای همه نامزدهای انتخاباتی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۷۷۵

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با توجه به اینکه فرمانداری مجری قانون انتخابات است، فرمانداران باید مرّ قانون را برای همه نامزدهای انتخابات اعمال کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اسداله حمزه ئی در جلسه هماهنگی برگزاری ستاد انتخابات شهرستان آوج اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ افزود: فرمانداران و بخشداران از هم اکنون برای ایجاد شور و رقابت انتخاباتی برنامه ریزی و تلاش کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان بیان کرد: انتخابات یک رویداد سیاسی مهم برای تعیین سرنوشت کشور است که با مشارکت حداکثری مردم محقق می شود.

وی با بیان اینکه دغدغه مسئولان ارشد نظام برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی است، تاکید کرد: ‌همه مقدمات قانونی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در زمان قانونی فراهم می شود.

حمزه ئی تصریح کرد: وظیفه مجریان انتخابات برگزاری انتخاباتی سالم ، پرشور، امن با تکیه بر قانون و رعایت بی طرفی است و  فرمانداران و بخشداران باید زمینه حضور سلایق مختلف سیاسی را در انتخابات فراهم کنند.

این مسئول با تاکید بر رصد تحرکات انتخاباتی در شهرستان ها افزود: سامانه جامع اخبار انتخاباتی استان و شهرستان ها راه اندازی شده و اخبار تحرکات انتخاباتی استان در این سامانه بارگذاری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز