خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گیلان خبر داد:

کمک ۱۱ میلیارد تومانی گیلانیان در جشن نیکوکاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۶۸۵

مدیر کل کمیته امداد گیلان گفت: امسال با وجود تمام فشارهای اقتصادی، تاکنون حدود ۱۱ میلیارد تومان برای جشن نیکوکاری جمع آوری شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس اهرابی با بیان اینکه والدین می‌توانند کمک‌های خود برای دانش آموزان نیازمند را به شماره حساب مدارس واریز کنند، گفت: مردم نیز می‌توانند کمک‌های خود به جشن نیکوکاری را به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ کمیته امداد گیلان واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه از ۲۰ روز پیش جمع آوری کمک‌های مردمی برای جشن نیکوکاری را آغاز شده است، بیان کرد: این مبالغ به تمام افراد نیازمندی که به نحوی با کمیته امداد ارتباط بوده و شناسایی و توسط خیریه‌ها و بهزیستی معرفی شده‌اند، داده می‌شود.

اهرابی با بیان اینکه در سال گذشته هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری جمع آوری شد، اضافه کرد: امسال با وجود تمام فشارهای اقتصادی، تاکنون حدود ۱۱ میلیارد تومان برای جشن نیکوکاری جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال در طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از ۳۰ میلیارد تومان جمع آوری شده است، افزود: بیش از صدها تبلت از همین کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند خریداری شد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان ادامه داد: بیش از ۲۲۰ مرکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد گیلان هستند عملکرد آنها رصد می‌شود.

اهرابی رویکرد کمیته امداد را همانند اورژانس اجتماعی دانست و افزود: ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در دستور کار داریم و امسال ۲۱۳ میلیارد تومان وام اشتغال و هفت هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی نیز ایجاد شد.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن می‌تواند یکی از عوامل بازگشت جوانان به روستاها باشد، تصریح کرد: در سال ۹۹ حدود هزار و ۳۰۰ مسکن برای نیازمندان ساختیم و ۸۹۰ خانه نیز گازکشی شد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه در تمام شهرستان‌ها مددکار اجتماعی فعالیت می‌کند، گفت: بخشی از هزینه ترک اعتیاد افراد نیازمند توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود و برای اشتغال آنها نیز زمینه سازی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز