خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مسئولان استان قزوین؛

برنامه ضلع سوم در استودیو پایگاه خبری تیترقزوین کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۴۹۵

در مراسمی با حضور استاندار قزوین و مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان و جمعی از فعالان رسانه‌ای برنامه ضلع سوم در استودیو پایگاه خبری تیتر قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، استودیو خبری پایگاه رسانه‌ای تیتر قزوین با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عصر امروز به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

استاندار قزوین در آیین آغاز به کار این مجموعه با ابراز خوشحالی از راه اندازی این مجموعه از رسانه ها به عنوان رکن مهم دموکراسی و مردم سالاری نام برد که می توانند با افزایش سطح آگاهی مردم در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و ... به بهبود زندگی عمومی  جامعه کمک کنند.

هدایت الله جمالی پور همچنین گفت: این مجموعه می تواند به عنوان یک الگوی موفق در حوزه رسانه های تصویری مطرح شود و امیدواریم با آغاز به کار این مجموعه شاهد یک رقابت سالم در بین رسانه های استان در جهت بهبود فضای اطلاع رسانی باشیم؛ چرا که معتقدم رسانه های قوی می توانند علاوه بر اصلاح رویکرد ها به توسعه پایدار کمک کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم گفت: این استودیو، اولین استودیو خبری بخش خصوصی استان قزوین  است که امیدواریم به عنوان یک الگوی موفق در بخش رسانه های استان مطرح شود.

محمد حسین اسماعیلی افزود:  امروز فضای مجازی این ظرفیت را دارد که در عرصه اطلاع رسانی از رقبای سنتی خود پیشی گیرد و سرفصل های تازه ای را در عرصه خبر و اطلاع رسانی به روی بیننده به تصویر بکشد.

برنامه ضلع سوم در استودیو پایگاه خبری تیترقزوین کلید خورد

مجری این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: استودیو خبری پایگاه رسانه ای تیتر قزوین در مساحتی بالغ بر 110 متر مربع و اشتغال زایی چهارده نفر در سه بخش استودیو رئال، مجازی و پرتابل است.

سید مصطفی جعفری خاطر نشان کرد: در این مجموعه آخرین تجهیزات و فن آوری‌های جدید به کار گرفته شده است و این فضا و فرصت در اختیار تمام دستگاه های دولتی و بخش خصوصی برای تهیه برنامه های اختصاصی قرار خواهد گرفت.

مدیرمسئول پایگاه خبری تیتر قزوین افزود: بی شک ترغیب شهروندان به مشارکت در فعالیت های اجتماعی و سیاسی و سهیم کردن آنان در فرایند اطلاع رسانی، آگاهی و شفافیت می تواند هم به مسئولیت اجتماعی آنان وجه موثرتری بدهد و هم رسانای درستی از مطالبات آنان از دولت و مسئولان باشد.

وی تصریح کرد: ما در« برنامه ضلع سوم» سعی داریم که رویکرد جدیدی از اطلاع رسانی تعاملی و به دور از حب و بغض را با تکیه بر این واقعیت که « آگاهی حق مردم است»، ارائه دهیم و منطق مونولگ را به رابطه دوسویه دیالوگ محور تبدیل کنیم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز