خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان:

هلال احمر قزوین موفق به کسب هفت عنوان برگزیده کشوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۴۷۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: جمعیت هلال احمر استان قزوین موفق به کسب هفت عنوان برتر جوانان داوطلب استان در جشنواره ملی "رفیق خوشبخت ما" شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن آصفی اظهار کرد: جشنواره ملی "رفیق خوشبخت ما" همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در رشته‌های گوناگون و در راستای دستور مقام معظم رهبری برای معرفی و تبیین مکتب شهید سلیمانی و تلاش برای فرهنگ سازی در این زمینه برگزار شد که از استان قزوین هفت نفر برگزیده و برتر شناخته شدند.

مدیرعامل هلال احمر استان افزود: کسب این عنوان‌ها از استان قزوین در دو بخش شعر و خوشنویسی صورت گرفته است که در آیین اختتامیه این جشنواره ملی در باغ موزه دفاع مقدس از آنها تجلیل می‌شود.

آصفی ادامه داد: بیش از ۴۳ هزار اثر هنری در بخش‌های مختلف از جمله شعر، روایت، پوستر و فیلم کوتاه در جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما شرکت کردند که بیش از یک هزار و ۸۰۰ اثر آن از استان قزوین شرکت کرده بود.

وی عنوان کرد: در پویش چلچراغ هم که با نیت انجام یک اقدام مثبت جوانان به نیت شهید سلیمانی، همراه با جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما برگزار شد جوانان داوطلب استان، گامی موثر برای زنده نگاه داشتن یاد سردار حاج قاسم سلیمانی برداشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز