خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه کاشان مطرح کرد:

بروز پیک جدید بیماری کرونا در صورت عدم محدودیت تردد به کاشان/ نگران سفرهای نوروزی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۴۶۸

فرماندار ویژه کاشان گفت: با شروع موج جدید بیماری کرونا در کشور باید رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان اصفهان اظهار داشت: با احتمال درگیری کاشان در ایجاد موج جدید ویروس کرونا، بازدیدها و بازرسی‌ها در سطح شهرستان را افزایش داده و میزان آمادگی ادارات را افزایش داده ایم.

وی با اشاره به اینکه مطب پزشکان در کاشان که یکی از مکان های پرخطر در گردش ویروس است، اظهار داشت: با وجود ازدحام جمعیت و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در این مکان ها، در یک ماه گذشته از 170 مطب بازدید شده که این بازدید ها به صورت دوره ای افزایش پیدا می کند و در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک برخورد می شود.

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا تصریح کرد: برخی از جایگاه های سوخت، بازارهای روز و میوه و تره بار و برخی از مراکز به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اخطار دریافت کرده و حتی پلمپ شده است.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان بیان داشت: نگرانی ها از مسافرت ها و در پیش رو بودن تعطیلات نوروز وجود دارد؛ در صورتی که محدودیت های تردد در ورود به کاشان از سوی ستاد کرونا اعمال نشود شاهد بروز پیک جدیدی از این بیماری در کاشان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز