خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان خبر داد؛

اصفهان میزبان نمایشگاه بین‌المللی گردشگری صنایع‌دستی ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۴۴۰

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: شرکت در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران فرصت مغتنمی شد تا بتوانیم تأسیسات گردشگری را برای دوران پساکرونا تجهیز کنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، فریدون الله یاری افزود: حال و هوای نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا نسبت به سال‌های گذشته قدری متفاوت بود و شاید به لحاظ کمّی شاهد حضور پر شور مخاطبان عام نبودیم، اما از لحاظ کیفی بازدیدکنندگانی ویژه، حرفه‌ای و هدفمند داشتیم.

وی  با بیان اینکه پهنه گسترده‌ای در این نمایشگاه به استان اصفهان اختصاص‌یافت، خاطرنشان کرد: نمایندگانی از جامعه هتلداران، آژانس‌داران، همچنین شهرداری اصفهان در این نمایشگاه حضور داشتند و هنرمندان رشته‌های مختلف صنایع‌دستی استان نیز از این ظرفیت، برای تبادل تجربه با دیگران، همچنین بازاریابی و… استفاده کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری صنایع‌دستی فرصت مناسبی برای معرفی بیشتر نخستین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی ایران شد که قرار است سال ۱۴۰۰ به میزبانی شهر اصفهان برگزارشود و به‌واسطه آن نشان دست خلاق نیز اهدا خواهد شد.

استقبال از جشنواره بین المللی صنایع دستی ایران(اصفهان۱۴۰۰)

دبیر اجرایی نخستین جشنواره بین المللی صنابع دستی ایران و دبیر کارگروه توسعه پایدار گردشگری با اشاره به تجربه حضورش در پاویون اصفهان در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: با توجه به شرایط موجود، فعالان صنعت گردشگری و صنایع دستی که در این نمایشگاه شرکت کرده بودند،اطلاعات لازم در خصوص نخستین جشنواره بین المللی صنایع دستی ایران(اصفهان۱۴۰۰) را دریافت و از برگزاری چنین جشنواره ای در سطح بین الملل استقبال کردند.

ستار کیانپور ادامه داد: گروه اقتصادی کافل با هدف آنالیز و بررسی وضعیت کسب و کار فعالان صنایع دستی با ارائه راهکار برای توسعه متوازن و اصولی کسب وکار های اسلامی و ایرانی به صورت واقعی و قابل اندازه‌گیری پرداخته و با بهره گیری از جدیدترین متدها و تازه های کسب و کار در جهان و با استفاده از تجارب مفید خود در برگزاری برنامه های ملی و بین المللی، مدیریت اجرایی نخستین جشنواره بین المللی صنایع دستی ایران در اردیبهشت ماه1400 را بر عهده گرفته است و امیدواریم نخستین جشنواره بین‌المللی صنایع دستی به عنوان یک رویداد مهم در تقویم صنایع دستی جهان ماندگار و جایزه «دست خلاق» نیز به عنوان یک جایزه معتبر بین‌المللی ثبت شود.

اداره کل میراث فرهنگی اصفهان با مشارکت شهرداری اصفهان بار دیگر در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران حضور یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز