خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

یک هزار و 200 دوز واکسن کرونا وارد استان زنجان شد/افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای در اولویت واکسینه شدن

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۴۲۴

استاندار زنجان، با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۰۰ واکسن جدید به استان زنجان وارد شده است، افزود: در مرحله اول بخش مهمی از کادر درمان واکسینه شدند و در مرحله دوم افراد در معرض مبتلا که دارای بیماریهای زمینه‌ای هستند واکسینه می‌شوند.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه شورای مواد مخدر استان زنجان، اظهارداشت: همه حقوق افرادی که اقدام به کشت برخی مواد مخدر می‌کنند باید حذف شود.

استانار زنجان،  با بیان اینکه نباید به چنین افرادی حقوقی قائل شد، افزود: ویژه، قاطع و جدی باید با افراد متخلف برخورد شود.

به گفته حقیقی، گزارش‌های کمیته‌های شورای مواد مخدر استان زنجان باید احصا و برنامه‌های سال ۱۴۰۰ بیان شود.

استاندار زنجان ادامه داد: افزایش تعداد دستگیری‌ها نشان دهنده جدیت در شرایط کرونا است و خانواده‌ها و اجتماع باید بدانند با چنین افرادی برخورد می‌شود.

حقیقی یادآورشد: راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ از ضروریات است که پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات خیرین در استان زنجان پررنگ است، افزود: باید از این ظرفیت برای خدمات رسانی به خانواده‌های معتادان استفاده شود.

مقام عالی دولت در استان، با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۰۰ واکسن جدید به استان زنجان وارد شده است، افزود:  در مرحله اول بخش مهمی از کادر درمان واکسینه شدند و در مرحله دوم افراد در معرض مبتلا که دارای بیماریهای زمینه‌ای هستند واکسینه می‌شوند.

حجت‌الاسلام کرمی، نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: وضعیت همه پرونده‌های خودرویی مواد مخدر در استان زنجان تعیین تکلیف شده است.

دادستان زنجان، همچنین از کنترل مجرمان حرفه‌ای در استان زنجان خبرداد و گفت: ضروری است خانه میان راهی برای معتادان بهبود یافته در استان راه‌اندازی شود.

 وی،  برضرورت حضور پررنگ در گلوگاه‌های استان به ویژه عوارضی‌ها تاکید کرد و گفت: فضای مجازی در خصوص ترویج استعمال مواد مخدر نیازمند پایش بیشتری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز