خبرگزاری کار ایران

شاهرخی مطرح کرد:

استان همدان در سایه توجه دولت به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۳۳۳

استاندار همدان گفت: استان در سایه توجه و حمایت دولت تدبیر و امید به یک کارگاه بزرگ عمرانی و سازندگی تبدیل شده به نحوی که هر روز شاهد شکوفایی یک خدمت جدید هستیم.

به گزارش ایلنا از همدان، استاندار همدان با اشاره به اینکه بررسی شاخص‌های خدمت نشان دهنده رشد چشمگیر استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، تولیدی و بهبود معشیت مردم است، گفت: استان در سایه توجه و حمایت دولت تدبیر و امید به یک کارگاه بزرگ عمرانی و سازندگی تبدیل شده به نحوی که هر روز شاهد شکوفایی یک خدمت جدید هستیم.

سیدسعید شاهرخی امروز در آیین بهره برداری طرح آبرسانی از سد کلان به ملایر که در قالب هفته چهل و سوم پویش هر هفته#الف_ب_ایران به صورت ویدئو کنفرانسی و با دستور وزیر نیرو انجام شد، افزود: بر اساس پژوهش های انجام شده در زمینه بررسی شاخص های ۱۰۰ گانه خدمت، شاهد رشد چشمگیر تولید و اقتصادی و ارتقای مطلوب سطح کیفی زندگی مردم در نقاط مختلف این استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه توسعه شبکه آبرسانی و تامین آب زمینه اجرای طرح های مختلف صنعتی و کشاورزی در استان همدان را فراهم کرده است، اظهار داشت: وزیر نیرو با خلاقیت در راه اندازی پویش «هرهفته؛الف_ب_ایران» بنیان‌ جدیدی در عرصه خدمت و اطلاع رسانی به مردم را بنا نهاد که برکات زیادی از طرح ها و خدمات این پویش نصیب استان همدان شده است.

شاهرخی تصریح کرد: با بهره برداری از شبکه آبرسانی سدکلان به ملایر، یکی از آرزوهای دیرینه و مطالبات جدی مردم این دیار محقق شد.

وی تاکید کرد: تامین آب آشامیدنی در این نقطه از استان همدان از اهمیت بالایی برخوردار است که به لطف خدا و همت دولت تدبیر و امید و مدیران تلاشگر و متعهد وزارت نیرو به ثمر نشست.

استاندار همدان تصریح کرد: برای تحقق مطالبات مردم ملایر، پس از افتتاح سد کلان، تصفیه خانه و خط انتقال آب نیز به منظور بهره مندی مردم از آب آشامیدنی سالم، پایدار و با کیفیت نیز به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: به دنبال پیروی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید، تلاش گسترده و روز افزونی برای رونق تولید، ارتقای سطح کیفی زندگی و توجه به بهبود معیشت مردم استان همدان در حال انجام است.

شاهرخی اظهار داشت: در گوشه و کنار استان همدان چرخ تولید در حال حرکت است به نحوی که استان امروز به یک کارگاه بزرگ تولیدی فعال تبدیل شده است.

وی افزود: علاوه بر تامین  آب و آبرسانی به روستاها و توسعه شبکه فاضلاب، هیچ واحد صنعتی در استان همدان نیز فاقد شبکه برق و آب نیست. 

فاز اول طرح آبرسانی به ملایر از سد کلان در استان همدان با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو از طریق ویدئو کنفرانس و در قالب چهل و سومین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسید.

این طرح با احداث تصفیه‌خانه آب به ظرفیت ۳۸۰ لیتر بر ثانیه، آبگیر و ایستگاه پمپاژ آب ورودی به تصفیه‌خانه با ظرفیت ۶۰۰ لیتر بر ثانیه و اجرای خط انتقال به طول ۳۸ کیلومتر تکمیل شده و این پروژه آب شرب بهداشتی و پایدار را برای جمعیتی بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر تامین می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز