خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی خواستار شد؛

لزوم تسریع و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان برای احداث بیمارستان هزار تخت خوابی تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۳۰۵

معاون‌سیاسی،امنیتی و اجتماعی‌استاندار آذربایجان شرقی بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان در روند احداث بیمارستان هزار تخت‌خوابی تبریز تأکید کرد و گفت: این بیمارستان، تبریز را به یک قطب درمانی و بیمارستانی در کشور تبدیل می‌کند و افتخاری برای استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، علیار راستگو در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان، با انتقاد از عدم اجرای مصوبات قبلی درخصوص تحویل زمین به دانشگاه علوم پزشکی تبریز و احداث راه دسترسی بیمارستان هزار تخت‌خوابی، گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری تبریز ظرف 10 روز آینده تکلیف این دو مصوبه را تعیین کنند.

وی با اشاره به اهمیت ساخت این بیمارستان برای استان و شمال غرب کشور، گفت: این بیمارستان یکی از پروژه‌های بسیار مهم است که با اهتمام جدی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حال ساخت است و همه دستگاه‌ها باید به دور از بخشی‌نگری، برای تسریع در احداث آن با این دانشگاه همکاری کنند.

راستگو اظهار کرد: خوشبختانه نتیجه مثبت ایجاد زیرساخت‌های درمانی در نقاط مختلف استان را در دوران کرونا شاهد هستیم و بر این اساس، همکاری برای تکمیل این زیرساخت‌ها باید جدی گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به ابلاغ طرح جامع پدافند غیرعامل استان به دستگاه‌های اجرایی، گفت: همه دستگاه‌ها باید وظایف خود را براساس این طرح انجام دهند و درصورت وقوع هرگونه مشکلی در حوزه پدافند غیرعامل، مسئولیت با دستگاه متولی است.

وی از سازمان برنامه و بودجه استان نیز خواست تا در انعقاد موافقت‌نامه با دستگاه‌های اجرایی، مفاد این طرح و همچنین نظر کارشناسی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری را مد نظر قرار دهد.

راستگو همچنین با اشاره به تشکیل قرارگاه پدافند پرتوی استان، بر تشکیل مستمر جلسات این قرارگاه از سوی سپاه عاشورا به عنوان دبیر قرارگاه تأکید کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی و دبیر شورای پدافند غیرعامل استان نیز گزارشی از عملکرد این شورا در سال جاری ارائه کرد و گفت: استان آذربایجان شرقی امسال به عنوان استان برتر در حوزه پدافند غیرعامل انتخاب شده است.

محمدباقر آقایی همچنین از تشکیل قرارگاه پدافند پرتوی در سطح استان و سه شهرستان خداآفرین، جلفا و ورزقان خبر داد و گفت: امسال 174 کارگاه آموزشی با حضور بیش از 6800 نفر برگزار شده است.

وی با اشاره به بازدیدهای صورت‌گرفته از زیرساخت‌های سایبری، زیستی و شیمایی استان، اظهار داشت: 106 رزمایش در حوزه پدافند غیرعامل از جمله رزمایش قطعی برق برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز