خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان:

تخریب افراد به خاطر اشتباه سهوی زیبنده نیست/ اصلاح طلبان در انتخابات آینده، پرشور شرکت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۲۷۴

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: مطمئنم اصلاح طلبان در انتخابات آینده پرشور و با امید ظاهر می شوند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی در جلسه سه شنبه ها با رسانه اظهار داشت: من رئیس اصلاح طلب شورای شهر نیستم، بلکه به همراه دیگر سایر اعضای شورا خدمت رسان جمعیت بیش از دو میلیون نفر اصفهانی عزیز هستیم.

وی ادامه داد: تلاش ما خدمت رسانی به همه اقشار جامعه است و با وجود حضورم در ادوار قبل شورای شهر و ضمن قدردانی از زحمات دیگر عزیزان در مدیریت شهری باید بگویم در این دوره تلاش شد تا با رعایت انضباط و شفافیت مالی، انقلاب عمرانی شکل گرفت.

نصر یاد آور شد: چندی پیش تصویری در فضای مجازی منتشر شد که به اشتباه نام یک پارک که به نام شهید مزین بود، جلوی سرویس بهداشتی درج شده بود؛ چندین بار بابت این اشتباه سهوی، عذر خواهی کردیم. لازم است از مدیران شهری که در این رابطه مورد هجمه واقع شده اند نیز عذرخواهی کنم.

رئیس شورای شهر در واکنش به خبر حضورش در انتخابات آینده گفت: حس ناتوانی ندارم و می توانم به جامعه ام خدمت کنم و تا این لحظه به نتیجه قطعی برای حضور یا عدم حضور در انتخابات آینده شورای  شهر اصفهان نرسیده ام.

علیرضا نصر اصفهانی از چهره های شناخته شده اصلاح طلبان در ادوار مختلف شورای شهر اصفهان است. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز